Too late

Nu är klockan alldeles för sent för mig. Inte bra. Jag undrar hur jag ska komma upp imorgon. Funderar mellan två val; ligga och bara kolla OC i sängen hela dagen eller åka och göra nånting. Så jädra bad att Överby och alla shoppingställen är stängda idag och imorn. Attans. Men det blir Sex and the City-premiär imorn i alla fall. Tror jag.  Om Ida kommer hem. Linda frågade mig visst också om bion så jag vet inte. Efter det är massa folk och dricker någonstans (Hahahaha, min vän Pettsson skulle köpt vodka av nån men den var slut så hem kom han med 4 olika grejer; en ljusblå grej, och poliser säger att man aldrig ska dricka nånting ljusblått eller rosa för det kan vara farliga grejer i, en fin konjak hahah och någonting som luktade banan, jag vågar inte smaka på något, men jag dricker inte så ändå). Men jag vet inte om jag orkar vara med dom efter bion imorn. Dessutom skulle dom vara ute på Knorren (ett ställe vid vattnet) och hur gött är det i kalla vädret? Roligare och varmare om man är hemma hos nån men vi kan itne vara hos nån .Får se på den där saken. Oftast brukar jag vara jättepigg efter bio och vill ut på mer, istället för att åka hem så jag får väl se hur jag känner då.

Anyway

Idag då. Midsommar. Mat, mat, mat och lite tävlingar hos Johansson, sedan stack jag, Adam, Evve och David hem och spelade något spel och sedan kom resten. Först spelade vi kubb, sedan lite fotboll, sedan skulle vi spela spel men alla är så jävla oseriösa och skriver ''Rasse har stor snopp'' på alla lappar. Ja, såna är dom. Haha, kul första sekundrarna, sedan blir man så trött :P Jaja. Sedan kollade vi lite tv och sedan stack jag och Adam hem till föräldrarna och åt lite grillat och alla andra drog hemåt. Nu sitter jag här, 02.14 och känner att mina ögonen inte kan se mer för att jag är så trött. Sht, nu skriver jag när jag blndar också. Undrar hur dett kommer se ut sedan. Hoppas kag kllarade att skriva lite i alla fall. Haha, nu tittar jag. Lite kunde jag ju skriva. Men nu måste jag upp, ta ur linserna, ta på mig pyjamas och tvätta mig med alla 3 stegen från VICHY's hudvårdsserie så att jag får frisk hy. På söndag åker jag och Sofie ut till stugan tror jag. Har inte pratat med farmor och farfar än men enligt farfar så går ju ''allt så bra så'' och dessutom har jag tröttnat på att vara hemma. Hahaha, känns som att dagarna går utan att jag gör nånting. Kan vara gött att komma bort lite. Ska dock dra en tand på torsdag hos tandläkaren och på onsdag ska vi ut till Marsstrand för min käre morbror har hyrt en stuga där all by himself. Jävlar vad jag tjötar. Vem läser detta? Förmodligen ingen men det är kul att läsa om några år. För mig själv alltså. Hmmmmmmmmmmmmmm ..

NU måste jag upp och lägga mig. Får se hur min dag blir imorn. Det kommer bli ett mysterium. Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0