VAKEN INNAN 9!!!

Okej, det här är helt jävla sjukt. Visst sa jag igår att jag skulle gå upp i normal tid? Visst sa jag det? Ja, men ändå ställde jag ingen klocka, jag somnade klockan 1 och jag tänkte att det blir väl sovmorgon till 11, 12 som vanligt då. Men icke. Jag vaknade bara typ 08.37 och var pigg, god knows why, och tänkte att nu ska jag bannemej gå upp och göra mig en bra, nyttig frukost. Springa kunde jag bara inte, det hade jag inte riktigt vaknat för, men ändå! Jag sitter här med två prickkorv-mackor och fil och skriver fem över 9! Det här är helt otroligt. Det enda lilla störiga med detta är nu då vad fasiken man ska göra? Jag känner faktiskt för att vara så där mysig som alltid pappa är att han äter frukost vid tvn och kollar någon film eller Nyhetsmorgon. Hej hej sommar börjar ju om en kvart och det kan ju vara käckt att se kanske? Hahaha, jag tycker Sandra Dahlberg inte är bra, jag älskade ju Nic, men ändå. Det hör ju till och dessutom är Blue water high faktiskt bra. Det är ju kärlek och grejer mellan ungdomarna, det gillar jag. Fan, egentligen skulle man gå upp klockan 6 och höra på när Katrin Schulman sommarpratar i radion. Hon är ju suverän den människan. Men såå tidigt klarar jag inte av. Det är ju för fanken tidigare än när jag ska upp till skolan.
Jaja, i alla fall. Vid datorn finns det inget att göra. Inga bloggar som jag läser som skriver så här tidigt, inga inloggade på msn att chatta med och artiklar har jag ingen lust att göra just nu = fortfarande ganska nyvaken = KLOCKAN ÄR TIO ÖVER 9! Herregud, jag är faktiskt stolt över mig själv. Men nu ska jag faktiskt nog kolla på lite tv och krypa ner i soffan. Men då är det ju en risk att jag somnar där. Men nej, det gör jag inte. Eller det får jag inte göra. That's it. Haha. Nej, men det blir allt bra. Jag skriver mer sedan innan jag åker till Amandisssssss. GO MÖRA PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: carro

hejsan! vill du tjäna lite extra pengar genom att bara klicka fram dig till olika sidor? ja, det är faktiskt sant! mer behöver man inte göra! blev du nyfiken nu? gå då in på min blogg för mera information! ha de fint



http://carrof.blogg.se/2008/june/vill-du-tjana-pengar.html

2008-06-30 @ 09:15:02
URL: http://carrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0