YEAAAAAAAAAAAAAAH!


Jiiihoooo! ZLATAN, KLAPP KLAPP KLAPP, ZLATAN, KLAPP KLAPP KLAPP! Åh, vad jag är glaaaaaaad! Jag och Joss tog bussen ner till Spikön, satte oss bland alla Sverige-galna folk och kollade och första målet i andra halvlek från Sverige kommer såklaaart från fucking jävla underbara ZLATAAAAAAN!!!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!
Kom hem vid 11 och nu måste jag duscha innan Ida kommer. Vi har ju en tradition varje tisdag innan skolavslutningen varje år att gräva upp en låda i jorden på min tomt och lägga ner grejer som har varit med en under det senaste året. Typ jag älskar ju Filip & Fredrik, då kan jag lägga ner en bild på dom där i. Också har vi grejer i den lådan år efter år. Och jag vet inte ens vad jag ska lägga ner än! Bra där, Jull! Men det måste jag fixa nu, och duscha. Helvete.
GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0