Dansuppvisning i Strömstad!

499836-472
Idag ska jag och min dansgrupp plus massa andra tjejer ner till Strömstad för att kolla på en dansuppvisning. Det ska bli kul, men jag förväntar mig inte så jävla mycket. Det ska mest bli kul och umgås med tjejerna *tummen upp* hahahaha, det där var verkligen Stina-Lee-style :)

Så här så jag förresten ut i söndags när jag var på Mors Dags-middag för mormor, mamma och moster. Invigde mina nya örhängen från Glitter också!

Nu måste jag hinna några SATC-avsnitt också ska jag byta om till shorts, det är sjuuukt varmt ju. Också ska jag äta. Och jag ska även ta massa bilder också kommer det dagens outfit också. Goot, goot.

See ya tomorrow babes, kommer nämligen hem vid 23-snåret *gäspaaaaar*. HAHAHA, jag skoja.
KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0