En hög dagens!

image440
image439image441
Dagens Outfit togs inne vid omklädningsrummen när jag blev inlåst hahaha. Jag kom som vanligt först utav alla och gick uppför trappan och skulle till omklädningsrummen men då var det låst i dörren in till omklädningsrummet så jag skulle gå nedför trappan igen, men då var den dörren låst och alla dörrar var låsta. Så i panik fick jag smsa Matilda där men hon var hemma och då fick jag säga till två gubbar som jag hittade. Haha. Men här kommer dagens i alla fall:
Byxor, Vero Moda
Jacka, Gina Tricot
Skor, Din Sko
T-shirt, present


Också en godnatt-puss till er: PUSS!

Kommentarer
Postat av: amanda

Älskar dina shorts, jättesnygga :)

2008-05-23 @ 13:25:25
URL: http://amandahmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0