Fy fan för prov!

Jag orkar inteeeeee, det är för jävligt med prov i skolan. Jag dööööör. Satt ute och solade en stund och försökte plugga men jag kan inte plugga och få in någonting när massa jobbiga ungar skriker omkring mig. Så jag fick sätta mig i mitt rum och plugga men där är det kokhett. Har väl läst kanske 5 sidor men har mer än dubbelt så mycket kvar. Men Filip & Fredrik börjar kl 21.55 så jag har ju typ 4 timmar på mig att plugga. Men nu måste jag upp och göra lite mackor i gärnet, annars dör jag av svält. Det blir ingen dagens kläder idag heller för jag slängde av mig allt när jag kom hem och solade men imorn kommer det, i promise =) För er som nu intresserar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0