HEJ!

499836-343499836-342
Hej på er. Kära bloggläsare. Idag har det vart fläng hit och dit. Eller egentligen skulle det inte ha varit så mycket fläng om jag inte hade cyklat med Jossan. Hon cyklar hetsigt, snabbt, överallt och alltid. Ser sig inte för och jag som har världens sämsta cykel kan inte åka ner för alla gupp och grejer som hon gör med sin braiga Mountainbike för då åker korgen av (som den gjorde typ 7 ggr) och dessutom åkte en skruv lös och en stång typ så att det där skyddet över hjulet OCH min pakethållare håller på att åka av. Ja, detta är inte frackt. Jag säger er det.

Dagen började med skola då som vanligt och jag FICK GODKÄNT PÅ MITT MATTEPROV! Jag fick 27 G och 8 VG. Jag är så glad att jag fick godkänt i alla fall, på sista delen gick det ju för jävligt =) Efter skolan följde jag med Joss hem och vi åt världens godaste kycklingsallad med mozarella och massa gött. Sedan cyklade vi ner till stan och fikade på Espresso House. Träffade Linda, Caroline och Eylisar eller hur hon stavas och fikade med de ett tag. När vi satt där på EH så smsade Amanda något i stil med ''Hej, du kommer väl sen?''. Då kom jag på att det var idag hon skulle ha en smyckesvisning hemma! Så det var bara att gå på den efter dansen, Joss fick följa med som sällskap. Men först cyklade jag, Joss och Linda till dansen och sedan fick jag duscha där för att vara lite fräsch för smyckesvisningen. Lite innan 8 kom vi till Amanda och kikade på smyckena som bjöds. Eftersom jag och Joss kom lite senare så åkte alla typ hem när vi kom, men jag köpte ingenting, Joss köpte ett jordgubbshalsband med diamanter i, ett svart. Det var fint! Jag försökte dock vara lite ekonomisk =) Duktigt av mig! Men jag och Joss var ju mer intresserade av fikat, jag var så jävla hungrig som vanligt.

Kom hem lite över 9 och nu är jag deprimerad över att jag inte har någon dagens outfit att bjuda er på. Hade min nya kjol idag, strumpbyxor, vit -shirt och mina nya sandaler. Det var inte så varmt idag som jag trodde men jag fick så snällt låna Joss kofta :)

Vill ni veta vilka mina stilikoner är? Troligtvis inte men jag tänker skriva det ändå. För det är kul för mig själv i framtiden att se. Jag har länge tänkt på mina stilikoner .. Nej, detta snacket tar jag i inlägget ovan. Kommer tillbaka snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0