Mina inspirationskällor!

499836-345499836-344
Så! Nu ska jag prata om detta. Jo! Alla människor tjatar ju hela tiden om deras inspirationskällor och förebilder och får inspiration hit och dit. Och jag har aldrig riktigt haft någon sån där som jag fått riktigt mycket inspiration av när det gäller kläder och sådant, antar att jag bara gått efter vad jag själv tyckt om. Men nu vet jag vilka det är! LISA OCH AMANDA! Helt sjukt underbara stilar. Lisaplace.devote.se har jag älskat hur länge sen som helst. Visst läser jag massa bloggar men hon är den som ger mig inspiration och jag vill också hitta en snygg kjol på Second Hand för 5 spänn precis som hon har gjort! Jag vill också vara så cool. Hon är 13, men klär sig fan som en mogen 18åring! Och Amanda Berg då! Kenza tipsade ju om henne på sin blogg häromdagen och jag var tvungen att kolla. Jag älskar ju fräknar. Fräknar is the shit. I alla fall så var jag tvungen och kolla och man förstår att hon gillar Lisaplace också, dom har lite samma stil, eller väldigt lika stil i alla fall. Jag gillar dessa tjejers klädstilar. Och jag har märkt mer att jag börjar gilla mode mer och mer. Eller .. på hösten klär jag mig bara i mörka klänningar, koftor och sjalar (eller EN sjal) och på sommaren blir så så käck med shorts och färger. Antar att min stil ändras lite från dag till dag, men jag vill ändå ha min egna. Jaja, det blir som det bli vettni :)

Nu ska jag upp & duscha och sen sööööva. Imorn ska vi spela in film hela dagen med skolan =)
GOD NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0