MK is not modern!

499836-321
Eller det kanske hon inte ens vill vara? Det är bara det att jag inte gillar MKs stil så mycket nu. Jag älskar folk som är sig själva och har sin egna stil, visst, men denna stil tilltalar mig bara inte. Jackan? No. Hennes nyblonderade hår? No. Pälsväskan? No. Dom konstiga skorna? No. Solglasögonen? Yes. Det enda positiva. Hm.

Idag har jag legat i solen och läst Amy Winehouse självbiografi. Det har vart härligt. Har precis ätit upp lite jordgubbvanilj-glass också, smaskens :)

Mamma vill att jag åker upp till ICA och köper aluminiumpapper eller vad fasiken hon sa. Orkar jag? Nej. Måste jag? Jag tror det. Bläääääää. Rikki var så trött på promenaden förut att han stannade typ 15 gånger och flåsade som en gris och gick hur långsamt som helst. Värmen tar kål på honom! Och på mig med. Jag orkar inte cykla upp till ICA. Kommer säkert vara massa folk där också som man känner. Har redan sett massa moppe-killar idag. Orkar inteeeeeee.
Får se hur det blir med detta. Fortsättning följer ..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hoppas du får en bra kväll! :)

2008-05-10 @ 19:37:32
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: Jessica Anshagen

Hej,

Tänkte bara tipsa om min tävling just nu där man kan vinna jätte fina smycken ifrån Pandia.se !
Trevlig helg!
Kram

2008-05-10 @ 23:23:20
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0