Sooooooldag!

499836-463
Hejjjjj hopp galopp i en snopp!
Här har ni dagens outfits som tog ute i det sköna solskenet :) Joss fick agera fotograf idag vetniiiii. Här är dagens outfit:
Klänning, från Thailand
Skor, Din Sko
Jacka, Gina Tricot

Btw ser jag förjävlig ut i ansiktet, jag ser ut som jag äter bullar, typ 3 stycken i mun också ser jag nöjd och belåten ut efteråt också och det blir ju inte alltid sexigt när det är jag som ser ut så.

Idag har jag och Joss vart ensamma och chillat i skolan hela dagen känns det som. Nej, men först så var det matte och då satt vi och pluggade religion, sedan håltimme på biologi och då satt vi och solade, sedan slöjd och då hade vi vikarie fast jag blev typ klar med min hundkorgis :) Sedan lunch och äta lasagne, sedan ut i solen och sola, sedan gympa och då var det brännboll ute i solskenet,  sedan fysiken och då redovisade vi och det tog cirkus 1 sekund och sedan SO och då hade vi ett Historia-prov som var väldigt chillllll. Det var gött att det var ganska lätt i alla fall :)
Sedan åkte vi till Jätten (ICA) och inhandlade oss massa gött som sallad, fetaost, mozarella, nyttiga nachos som jag kallar det, choklad, glass och lite så. Åkte hem till Joss och lagade i ordning allt och resultatet blev en sallad bestående av detta:
Pastaskruvar
Fetaost
Blandsallad (bland annat spenatsallad, rucoola m.m)
Tomater
Oliver
Mozarella (med lite balsamico på)
Avocado

Åh, det var så gött. Också satte vi oss i solen på hennes balkong och tog ut tvn och kollade på Mia och Klara. Sedan blev det glass och massa gött :) Ikväll ska Joss sleepa over här för imorn är det sövmöra för hela slanten till klockan 10. Det gillar vi de! Nu ska vi snart äta lite mer, haha, kyckling och potatissallad och sedan ska vi väl kolla lite Filip & Fredrik. Joss vill låna lite serier nu och jag ska lära henne den humorn. Det är bra det!

Ha det vackert som en människa säger.
KÖSS

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga skor!

Om du vill så får du väldigt gärna rösta på min blogg "Tjohalias blogg om inredning" och hjälpa mig komma till final! www.theguide.nu/votetisdag.htm

2008-05-27 @ 21:41:29
URL: http://tjohalia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0