Sun in the storm

499836-347
Hej kära ni. Jag sitter här och gäspar till Amy W i högtalarna. Är sjukt trött. Fattar inte varför bara. Eller jo, vi har ju spelat in film hela dagen i skolan men vi har ju bara pratat lite framför kameran och grejat. I och för sig har vi gått fram och tillbaka, men ändå. Jaja, trött är jag i alla fall och somnade gjorde vi också. Eller jag vågar ju inte alltid somna vid offentliga ställen så jag låg och blundade lite, men Jossan fick en rejäl sömn och Ida låg väl och sussade lite emellanåt. Nu är jag sjukt hungrig som vanligt men är inte alls sugen på potatismos och ugnskorv. Äter ju fan samma mat, mamma gör aldrig något nytt förutom på helgerna, men jag orkar inte vänta till helgerna för att kunna njuta av maten.

Också är jag väldigt sugen på vindruvor. Jag tror att jag bara ska ligga i sängen, plugga lite fysik kanske och kolla SATC idag. Ja, så får det bli.

Ser ni förresten min eyeliner jag har på mig idag? Jag skulle ju vara 50talstjej i filmen med flätor och hög midja-kjol och grejer så jag fick måla lite eyeliner. Jag tycker faktiskt det är fint. Kanske man skulle börja med? Måste köpa en ny bara, den jag har är slut. Får se på detta. Det är ingenting jag planerar. Smink får komma och gå som det vill, jajaja tjööööt.

Nu ska jag äta. köss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0