Cykeltur till Sören


Bild från söndagen på höstlovet. My girls in the class. Saknar Johannie lillan nu. Är i Turkiet. Den lilla tjejen. Hon och hennes fina rum. I like it!

Hej god kväll
Nu är jag hemma i kylan. Eller nu är det varmt, men det var mycket kyligt ute. Jag använde halsduk för första gången idag i höst. Skönt. Cykla, cykla också. Jag har kommit på att jag cyklar nog mest i min klass. Jag vet inte om det beror på att min klass är lat, är rik eller bortskämda men nästan alla åker buss eller år skjuts vart de än ska. Jag cyklar everywhere. Inte alltid till träningen, men det händer. Oftast på lördagarna då ingen bil finns hemma. Då cyklar jag och Ida iväg snabbt som tusan och det är faktiskt skönt. Cykeltur för mig innebär (sjukt seriöst ord, men vad ska jag säga då?) ipod i öronen, leka musikvideo, tänka lite och cykla på. Man tänker lite här och där, sjunger med lite i låten och chillar på, på cykeln. Cykeln är go den.
Nu ska jag upp och äta kvällsmat, duscha, plugga engelskaglosor och sedan sova. Igår la jag mig 1 efter valvakan (OBAMA! OBAMA!) så idag blir det i säng 10 helst.
Godnatten, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0