Moendag

Hej hopp i snopp .. en!
Måndag idag och sjukt kort dag. Känner mig som Kenza som går halvdagar. Vi började 11.10 med matte, sedan lunch och sedan slutade med engelska vid 2. Sedan tog jag bussen med lite folk ner till stan och träffade lite kompisar, Simon bland annat, längesedan man sågs! Sedan gick jag och Helenis till Vero Moda för att byta mina kläder som var för små.

Bytte min kofta jag fick till en större storlek, sedan bytte jag ut jeansen till ett par svarta jeans-leggings (ett par leggings fast i tunt jeanstyg typ), ett par gula leggings (som Helena tyckte jag såg ut som en banan i) och en t-shirt. Blev nooeeejder!

Sedan var det lite kalas för miger, sedan smsade jag hit Joss som satt på bussen från simningen och nu ska jag äta och duscha och kolla BOSTON TEA PARTYYYYYYYYYYYYYY =D

puss 'n' hug!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0