Dans dance bailo



Se vad kreativ jag är!
Lägger in bilderna och grejer. Dom här är tagna av Jennie förut på genrepet när vi dansade med Andres Esteche. Så jäääävla kul. Jag bara log och skrattade hela tiden för det var så kul. Han var så go.
Nu är jag hemma och har duschat och ska nog lägga mig på soffan en kvart eller något så att jag är pigg till sen. Har packat ner allting och redo att åka, ska vara där om en timme kl 7.
Är inte så nervös som jag brukar vara, bara föräntansfull och lite pirrig i magen, men det ska bli så himla kul. Är mest rädd för att man ska se publiken för mycket och hitta personer i publiken man känner och skämmas. Men skitsam. Jag får svänga på ändå!

Jag skriver nog när jag kommer hem om hur det gick. Shit, skönt att allt kommer vara över om några timmar!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: AMANDA

elskling kom in på msn snarast möjliga tid. Jag har en vaacker bild att skicka till dig.

2008-10-11 @ 22:52:07
URL: http://frokenamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0