Pirr i kistan for sure


Herregud. Jag har suttit och gjort en recension om Notting Hill på engelska hela dagen. Det skulle i tagit så lång tid, men jag orkade inte skriva.

Nej, istället har jag suttit och bara tittar på den här bilden. Jag är alldeles tom och matt. Hur jävla söt och snygg får en man vara? Hur jävla rufsig i håret och musikalisk får en man vara? Hur jävla genialisk och underbart charmig får en man vara? Probably ganska för Salem har ju allting.

Snyggaste bilden jag sett på honom. Okej, han kanske sitter lite bögigt med händerna där. Testa själv att sitta så med armarna så att händerna sticker upp med spretiga fingrar; ganska gayigt. Men titta på ansiktet; inse fakta: sikken magi den här människan skapar i sitt huvud med ett härligt rufs på. Hjärtat som känner alla kärlekslåtar han skapar kläs av en slips och skjorta utanpå.

Allt detta; musikalitet och egen stil och självsäkerhet och charmighet och en go kille gör att det kittlar till i kistan på mig och gör mig kär.

Är det tillåtet? Är det tillåtet att vara så kär utan att ens kunna träffa den?

Kommentarer
Postat av: Anonym

han ser sötis ut. vem är det?:)

2008-10-14 @ 19:01:29
URL: http://justlikeheaveen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0