Hurra påsk


En go bild på mig & Nadjis

God morgon :)
kanske man inte ska säga.
Det blev en sovmorgon idag, och mamma har nu tvingat mig och broder att städa hela övervåningen. I och för sig är det inte så mycket, men jag som ville åka till Balettsalen och dansa. Om det är öppet? Jag tror det. Ska skynda mig att göra mig i ordning och cykla ner. Gjorde ett schema igår, som jag ska fullfölja idag, som såg ut ungefär så här :)

Styrka
Situps, 100 x 3
Armhävningar, 8 x 8
Armövningar, 3 låtar
Vicka med fötter, 50 x 2
''Sitt''-övningar, 50 x 2
Rygglyft, 50 x 2

Kondition
Hoppa, 1 låt
Upphopp, 20 x 3

Dans
We belong together- lägga på
Sexy Ladies- börja
Dance with somebody- börja

Cykeltur dit & hem- glöm ej hörlurar!!

Hoppas på detta nu. Jag är seriös. :)
Lililalaleleeeee ..

http://kanal5.se/web/guest/sondagsparty/-/blogs/1860866?_33_redirect=%2Fweb%2Fguest%2Fsondagsparty#_33_messageScroll0
Fråga Fredrik vad ni vill!



UPPDATERING 14.17:
BAD! Allt var stängt. Nu blir det till att träna allt här hemma, sätta mig ute i solen med GLAMOUR & sedan städa. Och sen duscha. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0