Maybe tomorrow you can answer the question



Gårdagen.
Efter dans 1 till 4, tog jag och pappa tåget ner, och vi gick och åt glass i solen, sedan gick vi till Trädgårn' och åt mat. Grillat med pommes .. :) Mat är gott, gott är mat. Sedan kom ett jättestort gäng in i restaurangen och jag kände igen Salems basist, och sedan såg jag Salem där i röd jacka, basker, uppvikta jeans och converse. Han var SÅÅÅ snygg. Han gick fram och tillbaka typ fyra gånger, men jag gick inte fram till honom. Tänkte att han kanske .. inte ville att folk skulle tjöta på han. Som jag har en tendens att göra :)
Konserten då.
Mycket, mycket, JÄVLIGT bra konsert. Det var så sjukt bra hela tiden, det svängde hela tiden, och han var så bra. Han spelade piano, akustisk och el-gitarr. Vi stod så nära så jag tror han såg mig när jag sjöng med i hans texter. :) Jag stod nämligen bredvid två hel-galna fans till Salem. Han tittade på de hela tiden när dom sjöng högt och skrek och tog kort och dansade hetsigt. Det var roligt. Han började skratta när han såg dom och pekade som att han kände igen dom, dom har nog följt han ganska länge, på hans konserter och träffat honom, det är så fint med sånt, jag känner igen mig :) Hihihihihiho.
Men jävligt bra konsert i alla fall, saknade dock Tell me och Someday, men han spelade dessa låtar som jag kommer ihåg:
Good song
Twelve fingers
Astronaut
Dreamgirl
It's true
Brooklyn Sun
Roxy
It's only you part 2
Cold shower (videon där uppe)
One of the others
Devil look
Thank you

Det var massa andra låtar som var jättebra också, men jag kommer ju inte IHÅG dom.
Bästa konserten med Salem i alla fall, nu har jag sett honom tre gånger! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0