I wanna touch you but that just hurts


  • Hahaha coolt att vi hamnade på bild på nån Idol-hemsida! Tjohooo.
    Matte B prov kan dra sig nånstans
    NU SKA JAG ÄTA MACKOR

    eller ska vi göra listor? jaa det är så roligt!
    förresten har jag vart käckt och bakat julgodis idag! eller den ena grejen håller på att stelna i kylen så jag är inte klar än. men jag tror den blev lite misslyckad, men what the fööck, är det gott så är det!

    okej lista.. måste bara leta upp nån

    HAR DU ? ..
    Folköl i kylen :
    vet inte? mamma o pappa brukar ofta ha sånt
    Något husdjur : nej
    Någon favoriträtt : ja, sallad (bara min o jossans dock) och det mesta med fläskfilé. och mammas kasslergryta! haha
    Någon flick/pojkvän : Ja många
    Puder på dig :  nej fjorisfråga
    Några framtidsplaner : dom ändras var dag, men planen är att dansa i alla fall.
    Någon sjukdom : nej
    Gymkort : Jag är medlem, men kortet har gått ut. har ingen tid
    Några kärleksproblem : Njäää
    En homosexuell kompis : ja det har jag nog
    Duschat idag : nej
    Någon kompis som snarkar : haha jossan
    Någon vän som spelar i ett band : ja
    Några mvg:n : faktiskt i många ämnen om man får vara mallig
    Någon som förstår dig : seriöst tror jag ingen förstår mig riktigt på riktigt ibland, men jag hoppas dom förstår vissa saker jag säger
    Tuff kompis som kan försvara dig : ja!
    Något beroende : datorn
    Fikat idag : nej
    Nagellack : nej, sånt sysslar jag mig med när jag har tid = när jag inte har nåt liv
    Någon vän som bor i ett annat land : nej

    VEM ? ..
    Avskyr du : kenza, niklas wahlgren, laila bagge, alla overhypade människor som tror dom är nåt. och så avskyr jag den där jävla tönten i idol-juryn, med brunkräm och vita tänder, andreas, han släppte en skiva på 90-talet och den sålde 200 ex. han sitter i juryn o snackar om hur många kändisar han känner och har jobbat med och nu har jäveln släppt en fucking BOK med mallig pose på omslaget och med bilder där han sitter med backstreet boys och hilary duff (what the fuck, since when var det coolt att posa med henne???)
    hur många tror han kommer köpa tönt boken EGENTLIGEN?
    Hånar du : haha jag vet inte, ibland lite för mkt kanske
    Delar du mest minnen med : Ida
    Längtar du mest efter : juuulafton
    Stör du dig på : ANDREAS CARLSSON!!!!
    Gosar du med : harvey & johanna
    Lagar mat : Mammi och ibland pappi (typ ärtsoppa och 3 cm tjocka pannkakor)
    Diskar : diskmaskin???
    Tror att den är någon : alla är något, wrong question!

    VILKEN ? ..
    Tidning läser du : Aftonbladets nöjessidor och GLAMOUR
    Buss åker du oftast : 21
    Frisyr har du : hängande/tofs
    Dag fyller du år : 10 nov
    Årstid föredrar du : just nu vinter, SNÖ!!
    Stad är du uppväxt i : fucking jävla kuk trollhättan. neeej då, här har vi en vacker stad

    VAD ? ..
    Gör du nu :
    lyssnar på ''för dom är fina, vi är fula, dom är glada, vi är sura, dom är nöjda, vi vill mera och jag önskar att vi var flera'' och ska snart ner och kolla kolan i kylen och äta mackorrrr
    Gör dig till en bra människa : oj.. kanske som marcus sa ''du är alltid glad och har en positiv aura runt dig så andra blir positiva! även om du är negativ mot något eller någon så är du ändå positiv!''. och att jag stalkar mina idoler och vänner med fina ord kanske :-) rar smile
    Gör dig till en dålig människa : att jag inte ibland tänker på att mitt sätt att säga saker kan göra folk ledsna eller att dom tycker jag är dum i huvudet för jag kanske säger ''fan vad dåålig låååt!''. hahaha =) då kanske dom tycker jag är dum. och sen att jag inte köper ekologiskt och vegetariskt för att jag är lat, för hungrig och snål.
    Vill du arbeta med : dans, journalistik inom olika medier
    Är roligast just nu : DU ÄR SÅ JÄVLA DRAGAN!! (harvey alltså)
    Har du på dig nu : mjukisbyxor, t-shirt och chanel no 5. hahaha det sista hade varit malligt om det varit sant
    Har du för smink idag : ååå jag tänker inte tipsa om sminkprodukter, hur intressant är det. jag har på mig mitt vanliga smink bry
    Äger du för skor : shit jag har snott den här listan av nån brud på nån blogg och hon har skrivit typ tvärtemot mig på alla frågor. .. jag äger just nu ett par svarta skor!! K!!
    Har du för storlek i skor : 39, 40
    Läser du för bok : Snaaaart Tårtgeneralen, Ego Woman och Moonwalker!
    Ska du göra nu : äta mat.

    en liten notis:

    11-10-92
    J'day

    hahaha.

Kommentarer
Postat av: idd

HAHAHAHHAHAHAHAHA, skräll att jag inte kom med :D kanske bäst så, men ändå! TY, BRY!

2009-12-16 @ 09:22:24
URL: http://idasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0