You're the air that i breathe to survive



SAKER JAG ÄLSKAR JUST NU:

- Allt som har med julen att göra
- Att man ser så snygga killar överallt, det förgyller ens dag!
- Att det blir festival i sommar, det MÅSTE det bli
- Att jag drömmar om vit snö
- Beyonce I AM .. YOURS dvd
- Att jag pratar så mycket med Ashleys mamma Christi för hon är så rar
- Att jag skickat julkort, bl a till Filip & Fredrik
- Att Sara peppar mig med dancetalk!
- Att jag ser fram emot nyår!
- Att jag ska dansa på Mellandagscupen!
- Att mina vänner är så snygga!

SAKER JAG HATAR JUST NU:

- Fan, jag ogillar verkligen Kenza. jag tycker hon är sååå jävla barnslig.
- Att alla snygga killar är BAD!
- Att man förmodligen snackar om att åka på festival och sedan räcker inte pengarna till
- Att det aldrig blir någon vit snö
- Att jag förmodligen kommer titta så mkt på Beyoncé I AM .. YOURS dvd att den tillslut blir tråkig
- Att tidsskillnaden är så stor i Sverige & USA (8 timmar) då Christi och Ashley endast är online när jag ligger och sover.
- Att jag ibland inte känner någon pepp alls att dansa ...
- Att nyår säkert blir en flopp!
- Att vissa idioter bara är idioter
- Att sista veckan i skolan innehåller massa jävla skitarbete
- Att mina vänner gör så att jag blir fåfäng bara för att dom själva är så jävla snygga. Jag är ju inte den fåfänga typen EGENTLIGEN
- Att jag lägger mig så sent för att jag har dator på rummet.
- Att det är så kallt på morgonen så cykeln brötar med frost på sadeln och dåliga växlar så jag nästan inte kommer uppför uppförsbackarna på väg till skolan.
- Att det är så jobbigt att åka buss: man får gå upp tidigare, det tar lång tid för bussen att komma fram, det är trångt med folk så man blir nervuus över om man kommer få någon sittplats på bussen och det är fucking dyrt.
- Att det kostar 50 kr för att gå in på gymmet en gång. Jag ska gymma massa på lovet nu när det inte är någon dans och då vill jag fan inte betala 50 laxar varje gång.
- Att Rikki förmodligen inte kommer vara med på julafton för han hetsar så mycket .. vad är det för skit?
- Att man är så sjuukligt trött på morgonen. Nu skriker kroppen efter jullov och sovmornar
- Att .. att jag sitter här och koncentrerar mig på att skriva saker jag hatar så jag bara blir ännu mer negativ...

10 dagar till julafton!!♥


Kommentarer
Postat av: sara

haha, du är för go :D fast jag måste säga att jag gillar kenza ;) och jag håller med om att nyår säkert blir en flopp! crap. haha. fast våren kommer bli GREEEAAAAAT, full med dans, dans, dans!

2009-12-15 @ 15:16:16
Postat av: idd

FÖRST:

- Att det är så kallt på morgonen så cykeln brötar med frost på sadeln och dåliga växlar så jag nästan inte kommer uppför uppförsbackarna på väg till skolan



hahaha :D



ANDRA:

Att Rikki förmodligen inte kommer vara med på julafton för han hetsar så mycket .. vad är det för skit?



no!?



Tredje:

jag hatar mig själv för jag lyssnar på Sexy Bitch med Akon! :)

2009-12-15 @ 19:04:47
URL: http://idasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0