Ujujuj

Hej, oj, inte skrivit på ett taaag
så kan det vaaaa'

Kollade Laleh idag i Pop .. vad fasiken hette det. Popcirkus! Just det. Ååååh, hon var så bra att jag dör och dog, fast jag lever ju, jag lever för henne, gud vad hon är bra! Den kvennan alltså, jag blir alldeles matt, hypnotiserad av henne, hon är min gudinna!

Längtar så till 22e mars. Det vet ni, blablabla.

Nu ska jag upp och duscha, lalla lite, får inte försova mig imorn igen efter 2 dagar i rad. Jag cyklade imorse, jag missade bussen. OJ rå.

Puss & god natt på alla där ute och KOM IHÅG, som Laleh sjunger:

Vi är redan fria
vi är redan vinnare
allihopa

Kommentarer
Postat av: Anonym

det glömmer vi inte din goa :)

2009-02-04 @ 22:49:37
URL: http://justlikeheaveen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0