En försenad tråkig stel intetsägande outfit

Lalehs skiva går inte att få stopp på. Det är så bra så jag spricker. 22 mars.
Här är en outfit från förra veckan, tror jag det är. När jag och Joss var på biblan.

T-shirt, Monki
Kofta, lånad av Sören
Byxor, köpt av Johanna (Cheap Monday)
Skor, Din Sko


Jag drar värsta posen. En läcker pose, med mitt blonda hår. Som jag vill klippa kortare dock. Inte page direkt, men lite kortare, en decimeter kortare kanske. Men känns så onödigt att gå till frissan nu igen, var ju där för inte så längesedan.

Ikväll har jag och Joss ätit chips och kollat Tjenare Kungen, myst, ätit hela dagen i stort sett.

Jag måste fixa en ny gitarrsträng på gitarren. Måste börja spela!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0