And they told me

Hej! behöver dem mer folk till den här mj grejen? skulle vara sjukt roligt att vara med =)

Svar: Hej! Ja, det behöver dom. Det är bara att vara med. Jag vet ju inte vem du är, men det är rep på torsdag igen i Uddevalla. Få tag på Pernilla Lindlöf, på Facebook eller liknande. :)



Lite bilder från Uddevalla igår. Där vi var hemma hos familjen Krefting som bor i världens finaste villa/stuga precis vid vattnet. En trevlig dag/kväll!


Pappa som skulle bada som vanligt det första han gjorde, och raringen Ragnar som är min nya idol. Han som bor här alltså, i Uddevalla. Ragnar Krefting. :) med familjen.

Min sötnos Sofie

Raring Ellen med ny frisyr.

Jag, mamma, farmor, Victor & Fredrik

Barnfavoriten

Världens bästa farfar

Filip, som jag lyckades få ett kort på! yes.

Världens bästa farmor

Frååån vänster: farmor, Viktoria, Ellen, Martin, Nicole, Sofie, Mamma, Pappa, Ragnar, Fredrik, Lars och Ingela. Herregud vad mycket namn.

Så tog hets Ragnar fram luftgevär som alla skulle skjuta. Jag fick 0 poäng. Victor vann med 17, 18 nånting. Farfar vann också, med 17. Så han var mallig och skulle visa alla hur dom skulle göra.

Hahaha, bra hållning, farmor!

Mästaren.

Och jag skuttade runt.


Tjöt tjöt.

Nu har jag gymmat, en grej stryken på dagens att-göra eller vad det heter.
Nu återstår:

*Handla mat med Jossan
*Laga mat
*Packa
*Säga farväl till Johanna
*Träffa Jossan igen

Nu får vi sätta igång, Julia, iväg till Jätten nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0