And we can ride the boogie

Hej allesammans! Lite datortid, som jag langtat. Varmt varmt har i Italien, imorn ska vi till stranden La Pelosa. Adam har traffat bruuuuud, Camilla, en het italienare, han ar sa FORBANNAT kar, sa imorn blir han nog lite grinig for att han inte kommer traffa henne tyvarr :( Men men, nya tag i overmorgon :D Hahaha. Jaaaaaaa .. vad mer? Bor med nagra raringar, Bengt och Inger, och idag bjod pappa, Charlie och Sanna pa ost och kex med frukter och choklad och lite sadant masti masti! Mm, det var gott. OJojoj, vad jag saknar JOOOOSSAAAAAAAN, vara karlekssms ar allt bra att ha nar man ar borta fran varann i 2 veckor, vi som umgatts nastan varje dag nu det senaste :O och sa ska kvinnan ivag nu till Frankrike imorn. Herregud. GAMBIA! Dit vill man. Bengt och Inger, rarparet, har varit dar. Verkar intressant, nasta sommar somnebody?????? Hets hets LALEEEEh 5 augusti, jag saknar dig sa min alskade lilla blomma. Du ska fa varldens finaste present nar vi ska ses. Vilka skulle med? Jossan? Johanna? Sussie, Bark? Bark ar i Spanien nu, ja, hoppas hon har det fint. . :) PUSS pa er. Nu ar det musik har i bakgrunden, TLC, MYCKET bra skall jag val inte saga, men gott anda. hihihi :) eller som michael alltid sjunger i latarna ''Hee hee!''. Aaaah, michael, i looove you, jag saknar hans konserter hemma. och sa ska jag se brollopsfixaren med jennifer lopez nar jag kommer hem, sa ni veeeet :) lalaaaa .. vad mer. brannan? jo, den borjar komma sa smatt. Antar att du blir brunare jossan, men skit sam, jag far vara blek javel jamte dig i livet, sa ar det bara :D NEJ! det ar inte TLC, jag tror det ar All Saints! Hahaha, 90-talsbandet All Saints! Herre jesus, sikka tiderrrrrr.. Adam tyckte det var valdigt intressant det jag skrev .. nu ska jag kolla om Facebook ar sa JAVLA segt som det var fòr 5 minuter sedan. PUSS OCH KRAM pa alla. Oj! Fredrik svarade mig, jag mailade innan jag akte. Han skrev bland annat ''You ARE the best, babe''. AAAAAH, mullennnnn. hej da!

Kommentarer
Postat av: josss

JÖLLL MIN BABE SU ÄR BÄST <3:D ÄLSKAR VÅRA KÄRLEKS SMS :D

2009-07-27 @ 22:58:25
URL: http://josss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0