I can sing it with piano

Åh varm dag! Bränt mig lite granna, och kommer förmodligen börja flå som en .. jag vet inte vad, väldigt mycket i alla fall. Men det går väl över till brunt någon gång i livet i alla fall. Strunt samma, att vara brun är inte livet.

Gardis med pappa och Jossan först och sedan kom Klara. Nu är jag jävligt hungrig, så nu ska jag gå upp och äta. Ikväll vet jag icke vad som händer skall ni veta, pratade om att hitta på något med Johanna och compani, får ringa dom sen. Skulle behöva ta en springtur med, orkar icke åka till gymmet.

Imorn far jag och med tusen kusiner till stugan över helgen bara. Avslutas med kalas hos 8åriga Amanda på söndag. Regn nästa vecka. :( Tråkigt, men det är på tiden. Faktiskt.

Nu ska jag som sagt äta, och dricka massor med vatten. Mitt huvud dör av värme och trötthet.

Tjingelingpling!

Oj just! Matdagboken för idag:

Frukost
3 mackor, kolsyrat vatten
Mellanmål
Jordgubbar & vindruvor
Middag
Nu: ÄRTSOPPA OCH PANNKAKOR, VÄRLDSKLASS! :D
Och sedan förmodligen mackor till kvällsmat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svala sussan ska inte äta onyttigt, men du åt faktiskt en kaka & en halv mandelkubbis ;D

2009-07-02 @ 20:05:41
URL: http://http/josss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0