I'm gonna give me some, hey


Jag har för avsikt att inte skriva här ibland. Ibland blirt så.
Men nu är jag här!
i sommar och sol. Badat har jag gjort nästan varje dag, det har vart så härligt.
Igår kväll slogs alle fyra ihop och det blev först en liten fika på Strandgatan, sedan hem till Sussies balkong och avslutning med Allsång på Skansen.
Nu ska jag snart cykla till resecentrum för en dag i Göteborg med johanni banni. Ska inhandla lite nödvändiga grejer. Till Italien bland annat.

Jag ska nog införa en liten matdagbok, i think. Det skulle väl vara kul!
Okej
Igår åt jag:
Frukost
2 mackor på Gardis. Drack Loka till.
Emelie Bark kom och jag smakade på några vindruvor :)
Middag
Soppa + bröd. Gjorde mig även en grekisk sallad som jag åt efter.
''Mellanmål''?
En apelsinjuice på Strandgatan. Och sedan lite smågodis (!!! icke bra)
Kvällsmat
Havrepuffar & mjölk

Så där har ni den! Idag ska vi se vad jag ätit.

Och jag är EXTRA EXTRA glad för det blir nog så att jag ska se på Laleh 2 gånger denna sommar :) Mamma föreslog Varberg, söndagen den 12e juli istället för Taube Spelen, för det kostar bara 180 kr och det är ståplats så jag kan stå hur nära som helst. Jag tror det är ståplats. Maja vid havet, heter det. Det är ett litet café. Görigt eller vad!!!
Blir nog så att jag och mamma åker, tror ingen annan vill :) Men om ni vill, så säg till mig, alla får följa med när jag bestämmer!

Nu ska jag kila. Glöm inte att Salem al Fakir är på P3 om 20 minuter. Eller 10.02. Haha. Man kan ringa in till honom och prata med honom :) Det vågar jag nog ej .. Men det får bli min och Johannas tågaktivitet!

Puss & Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0