JOSSAN DAGAR I FALLENS DAGAR ÄR BRA DAGAR

I tisdags:



Igår var det TOORSdaag:


Igår var det freeedaaag:







Allt detta skulle jag lägga in igår, men då stängdes hela programmet ner och jag var tvungen att åka!
Men dagen igår i alla fall, trevlig utan dess like tycker jag!
Sola och bada vid kanalen med Jossan, köpa take away thaimat, mycket masti, lägga oss på en filt vid kraftprovet och kolla när alla sprang (nästa år är det vi som ska springa, öva öva så vi klarar en mil!!!) och sedan åkte vi hem för att göra oss i ordning. Åkte till pappa på Spikön, mycket hetsigt folk, men roligt var det. Åkte sedan mot stan och träffade alla möjliga hetsfolk, satt på Max och kollade på att töntfulla fjortisar med kjolar så man såg hela röven och som mestadels gick runt och grät. Rolig stad vi lever i!

Idag ska jag sälja lotter ............... Kul, får inte ens något för det, men man får la hjälpa sin förening lite antar jag. Bad nog så regnar det också, men men, får väl försöka vara glad mot ''kunderna'' ändå. Ikväll skulle jag slå ihop mig med Johanna och massa girlsssss, men vet inte vart vi ska. Ska försöka träffa Jossan ööcksööö.

Jajajajajajaaja, tjöööt. Längtar till Sardinien och Laleh och allt. Cyklade hem med Jossan, Klara och Adam igår och Adam pratade om Sardinien och längtade. Nästan lite overkligt att åka iväg, var ju två år sen sist, eller inte overkligt, men det känns inte som vi ska iväg. Känns som skolan börjar snart. Men två veckor i Italy är inte fel. Inte det, naj. Synd bara att Jossan inte kunde följa med. Blev lite för kraftig pengasumma denna gång! Men nästa år, då jäävlar :D

Nu ska jag ut och springa eller göra något, ganska längesedan.
Tjohejjjjjj

Kommentarer
Postat av: josss

sv.

du ja är mallig över att ha en sån underbart söt & bara helt klart bästa vän som du <3 löööv you så mkt mitt hjärtegull:)

2009-07-18 @ 12:40:17
URL: http://josss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0