Olala

Söndag! Slutet på fallens dagar! OJojoj, fyrverkerkerier! Ojoj, kuuul! Verkligen inget att ha. Åkte ner till Agumm och Matilda som jag inte träffat på länge, kollade E.M.D, hahaha, okej, töntjävel jag är, men Danny är JÄVLIGT snygg. Ojoj, var en meter ifrån han när han gick av scenen. Fyrverkerierna skådades med Johanna och hennes gäng. Min lilla Johanna, finis.

Annars idag har jag vart hos Jossan. Åt U-N-D-E-Rbart god mat, rester från igår, grillat, hurra, och sedan somnade vi en timme framför simhopp på tvn, jossan på golvet, jag i hennes säng. Haha, det var skönt :)

Igår då! Vill ni göra? Förmodligen inte, men jag tycker det är roligt att berätta. Jag och Djåjsefajna åkte till Robin vid 7 tiden. Där kom det mer och mer folk, lite partyparttttty. När alla blev väldigt glada och jag bara blev väldigt trött och fick huvudvärk av vinet usch, så cyklade jag ner till Frida, Johannas kompis, i stan. Var där med dom två, Josephine, Madde och Dennis. Gick ut på stan, skulle sett Dead by april, men det var ju kaos där nere så det gick inte att komma fram. Träffade Mandissss, åh, hon började gråta, och vi kramades och jag vet inte varför hon grät riktigt, för att hon skrattade så mycket tror jag för jag tjöt så när jag såg henne, hohoho, lite hetsig var jag där. Träffade även Bark som jag inte sett på länge.

Jajajaja, det blev rundvandring hele kvälla! Jag och Josephine gick mestadels runt då vi blev lämnade haha. Träffade Johannas syster Sanna som tog med oss till Swania där hon försökte få in oss men det gick givetvis inte så hon valsade in där, och vi gick bort till Josephines kille med vänner på Odd Fellow. Johanna kom dit, trökigt ställe, vi gick.

Avslutade med käk på Max, mötte upp Jossan och cyklade hem vid 2 och sov där.

Nu är klockan mycket, jag har precis ätit kvällsmat, var verkligen vrålhungrig. Tänker på bror som är hemma om några timmar. 2 veckor har gått väldigt fort, jag har inte saknat honom så fasligt mycket, har bara varit lite orolig för pöjken.

Imorn blir det till att åka till familjen Krefting i Uddevalla! Skulle även dansa kl 19 i Uddevalla, tänkte åka in och bara träna med dom, MJ-grejen, trots att jag inte kan vara med på lördag när dom ska dansa i Uddevalla. Åh, hoppas någon filmar, kommer bli så jävla coolt! Ni har väl sett det Bounce gjorde i Stockholm? Åh, det är så coolt. Kolla här:


Men jag tror jag skiter i träningen imorgon. Blir så bökigt att åka iväg dit, det låg på något konstigt ställe jag inte vet vad det är så ja, jag tror det skiter sig. Tyvärr.

Och tisdag! Haha, jag planerar allt mina dagar. Tisdag blir det träning (ska försöka hinna det imorn också, beror på när vi åker), packning och ta en vända och säga hej då till alla. Stackars Johanna .. jag, Sanna, hennes mamma, Kenneth, Alexandra och Sussie är borta och hon har huset för sig själv 2 veckor. Och Jossan, jobbigt att lämna bruden man umgåtts med hela veckan. Gud, känns som man ska vara borta länge :D Haha, det är ju bara två veckor, men det är faktiskt ganske lång tid om man är van vid sina vänners nääärhet, haha.

Ojojoj, nu blir ögonlocken tunga. Funderar på att lägga mig och kolla film, somna kan jag nog inte.
Llalaaa .. Italien på onsdag!! Längtar så in i bomben. Måste ladda ipod också. Bröt, bröt, mycket i livet.
Nu ska anna julia maria seriösa strandlind till sängs, kram kraaam!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0