This is a stick up, stick up



Lite bilder från min och Sussies dag i onsdag, igår? Eller när var det. Jo, det var nog igår. Skuttade för mig där och lekte med Wille, värdens sötaste hund typ. Efter Rikki.
JOOOOSSSAAAAANNNN
har jag umgåtts med hele dagen, solning hos henne i icke sol typ haha, sen somna framför Beck-film, sedan grillning och spel med familjen, sedan lite prommis och nu lämnar vi varann för sovning och sen upp tidigt imorn och sola och kolla Kraftprovet kl 4 och kl 9 börjar pappa spela på Spikön! Full skå!

SÅ HIMLA SÅ HIMLA HIMLA HIIIMLLAA ledsen bara. :(
Fick sms av Pernilla förut att jag skulle ta med mig alla jag kände typ för en danshyllning till Michael Jackson nästa lördag då det är Fjordfestivalen i Uddevalla, och jävla FAAAN att jag är bortrest då! Jag vill inteeeee. Fatta, MJ, massa danasre, i Uddevalla, på tre ställen skulle vi dansa. Helvete :( Vill så hemskt gärna. Har inte dansat på hela lovet, förutom här hemma, men det gills ju inte. Så kommer världens roligaste grej upp och SÅKLART att man är bortrest då fan. Börjar gråta. Jossan kan få min biljett så stannar jag hemma och dansar i stället. Haha, nej men detta var en riktig depression faktiskt. Huhuhuhuhu ..

Nu ska jag sööööva så jag kommer upp i mööööra.
god natt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! behöver dem mer folk till den här mj grejen? skulle vara sjukt roligt att vara med =)

2009-07-20 @ 15:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0