when in italy

Facebook är ju shiten asså! Eller nej .. eller jo, men det är där jag hänger. Tyckte i början det var överskattat och trökigt, men nu är jag så glad i alla vänner jag har, Beyonce's dansare, Jennie Widegren från Bounce (inväntar dock acceptering!) och Katrin Zytomierska. Roligt. Och alla andra roliga vänner. Såklart. Bilder och kontakt. Jo men det tycker jag är kul.

Nu har jag hunnit med allting idag, mat med Jossan som blev so fucking god och lite mys med Johanna och packning och nu ska ni får se världens snyggaste rum jag har. Vänta lite, ska bara lägga in bilderna .. Så, nu snart. Nu ska ni få se hur coolt rum jag har.


Fin plansch pappa köpte till mig på Gallerix! Michael in my heart.

Pussa lite.


(seriösa Berit-bild)

Who's bad?

Okej, schleeet-rum, men tänk egentligen vad fint det blir med detta överkast med mina kuddar. Eller kanske inte förresten, kanske blir väldigt hetsigt med massa färger. Men det är egentligen ett påslakan så jag kan ha täcket i det. Fint va .. Pappa som fått ''låna'' det av Stjärna, vet inte om vi har fått det men jag ska sova lite med det i alla fall först. Med MJ över mig också. Åh, mitt rum är ett enda stort idol-hyllnings-ställe. Men jag tycker ju om det .. fina ord.

Oooooj, 2 veckor utan Beyoncé-dvdn, 2 veckor utan min & joss sallad, 2 veckor utan havrepuffar/jordgubbar med mjölk, 2 veckor utan smågodis, 2 veckor utan egen säng, 2 veckor utan mammas mat.

2 UNDERBARA veckor borta från Trollhättan.
Åker imorn vid 9-tiden, nu slutar jag skriva. Vi ses sen.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0