See the things i overcome


Kanske ska man be om förlåtelse om man inte skrivit på ett tag? Eller på två dagar. Eller så borde man inte det, man kan ursäkta sig för andra saker i livet till exempel. Jag vet inte.

Dans i Uddevalla igår i alla fall, och det var så sjukt kul. Idag har jag träningsvärk i skulderbladen och i min vänstra vad, vad det nu beror på. Lalala.

Och sedan var det magisk stund igen, Laleh, hon är så fin den tjejen. Så himla viktig för mig, jag vet, ni har hört det, same shit again, prat prat, ''Säg tre ord som förknippar Julia'' ''Laleh, Filip & Fredrik, rart'' jajaja. Men så är det.

Nu har jag ätit mackor i gärnet :D Hej Snuusen! Haha
Och nu ska jag ta kvällens dusch
sedan kolla lite mer OC (gooosh, kär i Seth igen den puddingennnnnn med mycket nnnnn)
och sedan plugga lite mer musik
och sedan sova
och sedan vakna
för imorgon är en ny dag
och det ska man vara jävligt glad över :)

PUSS
en fet stor puss!

Kommentarer
Postat av: mumma!

mackor i järnet! det ska jag drömma om nu, hihi! vi ses imorgon jull! <3

2009-03-24 @ 22:57:57
URL: http://revelrynotion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0