Beyoncé!



Ja det var en riktigt bra konsert. När jag var där så var man så nära och det kändes mer som ett litet gig hon gjorde än en hel, stor konsert inför massa människor. Konstigt. Kanske berodde på att hon gick vid sidan och bytte om lite, istället för att gömma sig någonstans. Fast det gjorde hon ju ibland. Men. Jaja.
Låtarna var riktigt bra, och hon var så fin och sjöng så bra osv osv.
Ni får titta på bilderna, så kanske jag kan beskriva konserten lite närmare någon annan gång.
Åh, Fredrik har svarat mig @--))------
Matte nationella idag, fackkkk. Kommer gå åt hillvede.
Tappade bort mina nycklar igår också. Jävla skit. Emelie får skjutsa mig på cykeln idag.
Nu ska jag göra mig i ordning inför en skoldag igen. Trött som bara fan.
Pööösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0