He's out in a strip club

Okej, jag är pissed off på pappajävel och ska snart gå upp och duscha. Men för att jag är så jävla sur ska jag göra en listjävel då för jag har ingen annat att säga idag fanimej.

BRA:

Dans
För jävla bästa dans, mitt lilla rörelsemoment som jag tycker bäst om. Så otroligt roligt. Kan inte alla börja dansa? Man kan bara vara sig själv i dansen, för vilken dans man än ska lära sig så är det alltid snyggast och skönast i sig själv om man gör den på sitt eget sätt. Vi har uppvisning om 2 veckor och då ska jag vara med i 4 grupper:
Jazzen (Pernillas jazz, kör en ganska fin, teknisk och modern jazzig dans till Yesterday med Leona Lewis)
Streeten (Pernilla har tagit över de sista lektionerna nu för Sandra är bebisledig, och vi ska köra ett coolt litet medley med Na de na-låten, en lite dancehall-inspirerad hetsig dans, roligt, och Dirty med Christina, och sedan Bounce med Timbaland)
Showgrupps-dansen (dansen vi gjorde på Dansens Dag. Otroligt tjötig är den nu, men vi skulle visst köra den igen. Den är ganska lång, men blir väl bra. Man har ju kört den ett par gånger nu! Låten är förresten It's my life med Paul Anka- en jazzversion)
Single Ladies (ååh, vi fick köra ett extranummer, så nu ska jag, Lina, Sara och kanske Agumm och Matilda köra den. Ska bli så roligt. Den får vi öva på, så vi sätter den. Single Ladies med Beyoncé alltså.)

Hundar
När kommer min hund i livet? Min efterlängtade lilla Ibra som ska bli som min framtida dotter Noomi, min lilla ögonsten som jag ska fostra till det bästa, som ska få det bästa av mig. Mat och kärlek, och mycket glädje. Voff voff, jag vill ha vovve. Hetsigt att gå ut med hunden bara, det är ju jobbigt  när jag har så mycket annat för mig, för dom måste ha långa promenader. Kan man inte ta med hunden på gymmet istället, slänga upp den på rullbandet så den får springa lite. Så kan den skvätta i en skål eller något som kan hänga under magen, medan den får sin kondition. Fan vad nice.

HÄLSA!
Haha, jo men hälsa.. Ja, jag tycker ju nyttig mat är gott och träning och lalala, så det blir väl det jag säger. I löve it.

Vatten
Jag dricker vatten nu alltså. Fan vad gott det är ändå.

Åska
Det åskade igår. Mysigt.

HC-Lisa
Hon går på min skola och är den RARASTE i High Chaparall. Looove her!

Piercing
Nu vill jag pierca mig någon mer stans. Jag älskar att Kate Moss är så jävla rock n roll. Töntiga modekläder, och sedan är hon värsta rökaren och festaren (inte för att DET är coolt) och nu har hon tagit hål på hela örat. Så jävla kontrast från hennes stil! Love it. Kolla hur det ser ut! Jag vill nog ta hål där uppe på örat, högst upp. En liten ring där. Cuuult.


























Slut på den braiga ..

ANUS!

Kuk-skolan, förlåt för kuk-ordet
Så jävla trött på skolan nu. Eller nej inte SÅ, men vissa ämnen står mig upp HIT alltså. Speciellt fotot, finns inget trökigare ämne. Förutom att ta kort då, det är kul. Men resten alltså. Det blir gött med ett lov. Då ska jag fan träna sönder min kropp. Ska bli som Malena Ernman SEH.

Allergier
Varför ska det finnas? Inte för att jag är allergisk, men andra är det och det är jobbigt för dom och oss andra att tänka på vad maten innehåller hela tiden, så inga smittas. Hetsigt det där. Glad att jag tål allt. TÄNK OM JAG SKULLE VARA ALLERGISK MOT DET JAG TYCKER ÄR SÅ GOTT! oj.

Döda batterier/ingen täckning
IN MY ASS när sånt här händer alltså. Blir så jävla sur.

Svettningar
Jag svettas STÄNDIGT i armhålorna typ. HUR fräscht är det. Man kan inte hjälpa det, men det är inte så att jag har en deo i väskan, så hur ska jag lösa det? Något bra tips? Vatten på ett papper hjälper inte! Svetten är dryg så den tränger igenom, haha.

Slut på det dåliga. Nu ska jag pierca mig i drömmarna, men först ska jaj duscha och så dära.
PUSSEN!

Kommentarer
Postat av: josss

Köpt abslout torrrrr hahah ;D

2009-05-20 @ 09:13:39
URL: http://josss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0