I'm the juiciest, baby


måndag 1 juni
  • Ost- och broccolisås, ketchup, pasta, tomat- och löksallad
  • veg: Ost- och broccolisås, ketchup, pasta, tomat- och löksallad

tisdag 2 juni

  • Hemmagjord lasagne, pizzasallad
  • veg: Veg lasagne, pizzasallad

onsdag 3 juni

  • Ängasoppa, limpa, färskost, frukt
  • veg: Ängasoppa, limpa, färskost, frukt

torsdag 4 juni

  • Kycklingsallad, kall sås Toscana, bröd
  • veg: Veg sallad, kall sås Toscana, bröd

fredag 5 juni

  • Studentavslutning åk 3

Åh shit vilken matvecka i skolan! Himmelriket!
Torsdag är det sallad och grejer också, herregud. Favoritmaten. Haha, så kul igår. ALLA vi fem tjejer från Trollhättan hade sallad med sig som mat. Med fetaost, oliver och sånt gött. Dansmaten dirr.

Gymmet! Haha, så kul.
Jag låg där och stretchade i slutet. En tjej, lite äldre än mig, stod också där. Och sedan när hon skulle gå frågade hon ''Är du gymnast eller?''. Jag tittade upp och bara ''Dansare''. Haha, malligt. Så sa hon att jag var vig, blabla och frågade ..

och frågade ..

håll i er

om jag visste något bra sätt att stretcha framsida lår. Hahaha, så jävla rart! Jag sa ''njaa .. jag vet inte, det är väl den vanliga.'' så visade jag lite. Och vi pratade lite, hon hade gått i NIF och hade en tvillingsyster i 3an på media (därifrån jag kände igen henne).

Sedan avslutades vårt samtal med detta:
Jag: ''Aa, för jag går i 1an på media.''
Hon: ''Aha, ettan? Gud, jag trodde du var 20 eller nåt, haha.''

Lalalalalaaa .. :)

Kommentarer
Postat av: josss

man brukar ju inte ha salld o så som mat när man är i väg så ;D

2009-06-01 @ 21:03:30
URL: http://josss.blogg.se/
Postat av: susanne

fytusan vilken sötis julia! den ska jag lägga upp på facebook nu;)

2009-06-01 @ 22:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0