Back up

Helt lycklig känner jag mig nu! Glad, hoppig, vill dansa mer mer mer

Balett först med Jeanette, haha rimmade. Det var bra träning med hållning och fötter, men värst roligt tyckte jag väl inte att det var. Men det blir nog mer intressant med tåspetsen sen.

Sedan DISSADE jag och Sara showgruppen (bara för idag) och tog bilen till Uddevalla för att dansa Dancemix med Pernilla på Sinclair. Haha, åkte i ösregn och hittade inte riktigt och körde lite hets men vi kom in där när allt hade börjat och det var grymt SOM VANLIGT när Pernilla håller i grejer.

Körde Pussycat Dollsdansen ''Buttons'', roligt.

Lite läskigt sen när Pernilla sa att ''nu ska jag inte vara elak, men ge allt nu när ni dansar för jag ska se om ni platsar i den här gruppen eller inte, det är ju ändå Division 3, så''. Alla bara iiiiiiiiiih.

Så hon och Kim, en annan danslärare, stod och pekade och antecknade på sitt blogg och viskade haha, och sedan fick några prata med Pernilla som sa att dom inte fick gå kvar eller något, vi var inte där då. Tråkigt när det händer sånt, några tjejer blev väldigt ledsna .. Men jag och Sara klarade oss ;)

JOBBIGT i livet nu när jag inte vet hur jag ska göra. Eller jag tror jag ska vara med i showgruppen, det är ju där i vi gör alla roliga uppdrag osv, men samtidigt är Pernilla den bästa danstränaren OCH dansaren jag nånsin träffat och hon är bara en halvtimme ifrån mig på torsdagar och dansar sjukt roliga och bra danser och då känns det bad att inte gå där..

Men men, jag får gå dit någon gång ibland, bara för att det är så roligt.

Nu ska jag upp och duscha och lägga mig. Haha, tagga inför Melans musikvideo imorn- dansa till Laleh!! Oooh, aldrig gjort.

Godnatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0