Dance is what i do, it's who i am

Åååååh bajsskit. Sara fick åka själv till u-a idag för jag på showen skulle vi träna inför våran cheerleading-dans på Fct-matchen nästa helg. Så jag kände att jag var tvungen att vara med. Men direkt efter träningen när jag satt i bilen på väg hem så ångrade jag mig. UDDEVALLA-DANCEMIX-PERNILLA-SARA-I BILEN HEM. Även fast det har hänt 2 gånger bara så är det ändå minnen och jag trivs så bra med dansen i Uddevalla. Så smsade jag Sara och jag ångrade mig så mycket att jag inte följde med, och hon sa att det var sååå himla bra & kul. Huhuhu depression :( Nästa vecka har dom studiedag också så då är det ingenting, men nästa vecka MÅSTE jag med. Annars dör jag eller något.

Nu kommer lite bilder från streeten i tisdags:

Snygg-Agumm

Woho, cool pose, klick!

Me striking a pose, hahaha

Uppvärming. Anna tar kort. Bara jag & Linda som hängde med på när Sandra sa''pose!''

Löve the smile :)

Sit ups, pumpa

Stretchystretch

Beat it- MJ ♥ (okej, hemskt att jag säger det men jag har börjat tröttna LITE på den nu, har kör den ganska mycket. Vill bara att dagen ska komma då vi ska dansa den i stan)


VÄRLDENS GOASTE ANDRÉS

Linda tyckte hennes pose skulle vara rolig

Plutt!


För övrigt tyckte jag att jag skulle starta en dansblogg, eller rikta in denna bloggen mer på min dans för det är ju det som är jag nu mestadels av mitt liv och min tid, men sedan så sa Linda att våran showgrupp skulle starta en dansblogg ihop. Vi har ju ett namn, Beats for feet ;) Så det vore fett kul! Men jag kanske borde göra en danskategori? Jo jag tror nog det ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0