GEDIGET

Haha, nytt favoritord; gediget. Jossan kom efter sin simningsak i Uddevalla, chillchillade, sedan åkte hon med till dansen. Jazz idag, med ny lärare Emma, jätteduktig var hon. Ska vara med i uppsättningen av Dirty Dancing. 9 oktober en fredag på Hebe, ska jag kolla dirr! Roligt roligt.

Vi fick köra en Dirty Dancing-dans som hon hade koreograferat, lite svår med fin och rolig. Kommer ha tusen blåmärken imorn, mastiiiii.

Åkte sedan hem, fick skjuts av Barks mamma. Just det! Bark och Erika var med och testade på, Bark tyckte INTE det var något för henne i alla fall men Erika vet jag inte riktigt .. jaja, kul att dom var där och testade i alla fall.

Jag och Jossan ordnade kvällsmat, eller JAG ordnade allt, havrepuffar, mackor, te, hele köret med tända ljus och regnet på RUTAN, mysigt haha. Så nu kommer lite bilder. Kommer även en film någon dag hahaha, eller nej, det är överraskning, får prata med Mona om det.


Beirut

ÄLSKAR HENNE!

Vaaarm i träningskläderna efter dansen.

Det blev 3 bilder haha, nu börjar ju finalen av So you think you can dance- EXCITING! Jag vet att Jeanine vinner, hon är så JÄVLA grym, älskar henne. Så himla fin och duktig. Står mellan henne och Brandon idag. Hoppas hon kör ett riktigt KILLER solo! Vore najzzzz.

Börjar 9.35, slutar 12 imorn. Måste göra matte och engelskaläxa, sedan balett 17.00, och sedan åka med Sara, som fått körkort!!, till Uddevalla och vara med på Pernillas dancemix. Gud vad jag saknar Pernilla! Ska bli roligt. Lalalaaa livet leker eller vad man säger.

ASHLEY EVERETT
i löve you
hon hette på Facebook att hon håller på att spela in någon reklam, coolt. OJ, nu har SYTYCD börjat, mallig förkortning.
KÖSS HEJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0