Har du hört vad dom säger?

Yaaaah, idag kom min och Jossans kalender! Haha, överlycklig blev jag. ALLT var pörfekt i den förutom att jag hade glömt en siffra i slutet av mitt telefonnummer, haha, så det blev lite bad. Men skitsam.

Slutade 12 idag som vanligt, åt lunch med Jossan i skolan. Nu har jag grejat lite danser till barnen nästa vecka, och till imorn då jag ska vara med i en musikvideo som Michaela ska göra i skolan. Till Lalehs låt snö :) Ååå, fina låt. Jag ska vara helt vit och dansa balett/modern. Ska bara improvisera så får se hur det kommer gå haha.

Men men, nu ska jag läsa en engelska bok vi har i läxa och sedan blir det balett kl fem och sen till Uddevalla med Sara.

ÄNTLIGEN FÅR JAG TRÄFFA PERNILLA IGEN :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0