How many victims must there be?

Sambatåget var jätteroligt, knallade runt i Kronogården runt Kronan och dansade, sedan tog vi våran coola turnébuss till stan och gick från torget ner till vattnet där. Efter det fick jag ett telefonsamtal från Marcus och Oscar som ville ha med mig i deras film så jag åkte hem och duschade och åkte sedan och spelade in med dom + Christian. Alla var framför och bakom kameran och vi filmade vid busshållplatsen, i bussen, i Oscars trappuppgång, i Betty Backs park och sist i Oden. ROLIGT

Nu har vi haft lite mini kräftskiva här hemma, och eftersom planer med Johanna och gänget sket sig så tror jag bara jag ska vara hemma ikväll. Inte så dåligt det heller, jag måste greja med lite danser för barnen nu i veckan. Får prata med Ida. Imorn är det ''möte'' med NIF och sedan på måndag börjar dansen.

Men jag har en chipspåse bredvid mig så är nån sugen på att komma över och kolla film eller något är det bara att calla :D 

llalalala

now i'm just wondering why you think
that you can get to me, with anything
seems that you know by now, when and how
i get down
and all that i've been through, i'm still around


MICHAEL, jag älskar dig

Sambatåget (mer bilder på Facebook i think)


Min fina vän och jag i sambakläderna

Julia x 2 & Lind

Julior

Julia sminkas

jag sminkas

Fina töser efter sminkingen

after make up



Fint!

Dansgänget

Julia, jag, Viktoria & Alice och orkestern bakom oss

Sambatåget i slutet när vi stannade

Jihooo, landat i stan

Paparazziiiii

Sandra med sin GOOOS Andrés, världens sötaste. Jag fick hålla honom, första gånger sen jag var typ 10 jag höll ett barn för dom börjar alltid gråta när jag håller men det gjorde inte fina Andrés :)

I stan

Avslutar med ett glatt kort!


Vi tog kort BEHIND THE SCENES på filmningen idag också, men dom kommer väl ut på Facebook kanske .. vet inte. Nu ska jag dansa, tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0