It's burning on the dancefloor

Tjena peeps
ligger i sängen, glottar OC och skriver på Victors BÄRBARA. Jag tyckte lite synd om mig idag, skulle behöva vara på rummet för att bror skulle ha kompisar i källaren men då fick jag använda hans dator WOHO, så nu är det inte lika tråkigt här uppe. Jag måste erkönna att det är lite knövligt med musen som man ska rulla på den här plattan men annars är det GOOT.

Idag har jag dansat efter skolan, halv fem, segt eftersom att jag slutade 4 och ingen känsla av att ''ååh nu ska jag hem''. Jaja, åkte till Jätten och handlade
   
Skulle egentligen plugga nu, men har kommit på att jag kommer plugga på helt fel grej. Pernillas intervju ska bli ett reportage men den kan jag göra på den 3 timmar långa textlektionen vi har på tisdag. Psykologin kan jag göra klart, yes, den ska jag faktiskt göra.

Träffpunkt fucking Europa kan jag inte göra utan Sussie, svenskaläxan, matten,historian .. blää jag spyr på skolan

Jag bestämde att ha en sådan här me myself and i-dag för att göra läxor och bara chilla med mig själv. Jag hinner nämligen inte plugga på veckodagarna, det är faktiskt sant. Jag går i skolan, äter, tränar, äter, sover.

Så idag ska jag göra lite läxor då. SKA göra det, julia. Har precis suttit i sängen och ätit egenlagad mat som JAG gillar, kyckling, haloumi, mozarella, avokado, allmänt nyttigt och gott som jag är frälst i you know.

Till efterrätt blir det vindruvor, melon och kiwi med Kesella, och så för att vara lite onyttig har jag köpt Cheez Cruncherz FLAMIN' HOT, hahaha. Gott

Ville ju ha lite fredagsmys vid tvn men icke det. Ändå inget att ha på tvn, Idol visserligen men det är ändå uppbyggt på ett skitkoncept bla bla

Men ..? Nu fick jag se att Victor inte har Word på den här datorn. Men jag måste ju ha Word!!! Skria = Word. Just det, min bror går inte i skolan längre, he has grown up, den lille parveln.

Imorn är det sambatåg i stan, ska samlas 9 så det blir ingen lång natt idag. Dansen med barnen också, sedan träffa Sussie och compani tror jag. Blev bjuden på Simons födelsedagsfest imorn också, vet ej hur jag ska göra.

Och på söndag blir det FCT match då vi ska dansa sambatåg och cheerleading. Haha, looking forward to it.

Nu ska jag ta tag i pluggandet, trevlig friday night

Förresten gick intervjun med Pernilla jättebra. Så himla go är hon, fick reda på jättemycket och hon lärde och inspirerade mig också, som alltid med den tjejen :) Nu ska jag titta igenom de svar jag fick från henne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0