Monday's blue

Tränat barnen efter skolan, nu är jag hungrig även fast jag redan ätit. Jag blir aldrig mätt? Det resulterar i att jag äter. Det resulterar i att jag gått upp i vikt! Jo faktiskt haha, förr gjorde jag ju inte det men NU SÅ.

Väntar på att pappa ska komma hem, vi skulle visst kolla på VMA-galan, hans vän hade spelat in det. Redan sett MJ-tributen och Beyoncés performance och allt, shit vad bra det var. Måste nog kolla på det en gång till :)

Orientering imorn, sedan skippar jag showdansen (!!! inte bra) , går dock på streeten, för att åka till Michaelis i sjuntorp och ha filmmaraton med lite kömpisar. Ska bli trevligt, sover där också.

HEJ DÅ MÅNDAG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0