Sunday morning

Gött att få sova ut idag, efter min trötta dag igår.
Kvällen spenderades med Jossan, först åt vi hos henne delicious food och sedan gick vi till Simon. Fick ju panik på present så vi åkte till Jätten och köpte lite sugrör MED MERA haha som han skulle kunna använda under kvällen.

Kvällen blev icke långvarig, träffade på lite roliga typer, sedan åkte vi runt elva-tiden hem. Idrottare som vi är ville vi i säng tidigt. Kanske mest förståeligt för Jossan som skulle upp kl 6, medan jag ska vara på Edsborg kl 14. Haha, men ändå, det var skönt att komma hem.

Sambatåget igår var awesome! Första tåget var kl 10 och det var verkligen nada folk på stan då så det var väl lite så där kul. Sedan halv 1 var det mer folk och sedan kl 2 var det smockat med folk och då kändes det som vi dansade 1 cm ifrån alla in the crowd så det var roligt.

Sitter här med mina fransk manikyr-målade naglar. Hahaha. För några månader sedan skulle jag tycka att det var hemskt men nu när jag fått lite långa naglar ville jag måla på och testa! =)

K på det

Nu ska jag upp och göra mig i ordning och packa för en fullspäckad dag på Edsborg. FCT möter Gävle och snälla som vi är ska vi heja vårat kära fotbollslag upp i listan, dom ligger näst sist va? Cheerleading, samba och hojtande here we come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0