The more i get, the more i want

Studieday!
Såklart vaknar man halv 10, börjar smsa och sen går det inte att somna om. Faktiskt lite trött, men det är nog bara för att jag är hungrig som alltid.

Ska cykla ner till stan och möta Jossan om 10 min, sedan ska vi göra våran SALLLLLLLAD som det var så längesen vi gjorde. Ska bli så jäkla gött, jag är så suuuugen på't :)

Dans ikväll, ska träffa Linda innan, antingen hos mig eller på Kulturskolan så ska vi träna lite.

Gårdagen hos Melis var trevlig! Var hungrig som en varg när jag kom dit, åt god pizza och kollade på Parfymen. Sedan tog vi taxi hem, jag bark sussie och marcus från sjuntorps-landet.

Glömde kameran där, så ska få tillbaka den av Melan sen. Anna tog lite bilder med den igår när vi tränade som jag kan lägga in ikväll. Som Sara sa ''det är något speciellt med bilder från danssalar, det är så roligt att kolla på!'' Jag håller med. I. Love. Rehearsal. Haha.

Nu får jag sätta mig på hojen snart, bye

Kommentarer
Postat av: Marcus Holst

XD Ni tog bilder på mig när jag "sov" hörde jag xD

2009-09-16 @ 17:13:28
URL: http://hansholst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0