The walls

Kommer ihåg väggarna jag byggde

tja, älskling, dom håller på att rasa ner

och dom började inte att gräla

dom sa inte ens ett ljud


jag hittade ett sätt att släppa in dig

men jag har aldrig riktigt haft något tvivel

står i ljuset av din gloria

jag har min ängel nu

 

det är som jag har blivit väckt

varje regel jag hade bryter du

det är risken jag tar

jag tänker aldrig lämna dig ute

 

överallt jag tittar nu

är jag omringad av din omfamning

älskling, jag kan se din gloria

du vet att du är min räddande ynnest (haha)


du är allt jag behöver och mer

det är uppskrivet i hela ditt ansikte

älskling, jag kan känna din gloria

ber att det inte ska blekna bort


jag kan känna din gloria!


slår mig som en stråle sol
brinnande genom min mörkaste natt
du är den enda jag vill ha
tror att jag är beroende av ditt ljus

jag svor på att jag aldrig skulle falla igen
men det här känns inte ens som att falla
dragningskraften kan inte glömma
att ta mig tillbaka till jorden

jag kan se din gloriaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0