Work your scills

3 timmar dans, jag är så JÄVLA trött så nu ska jag gå och sova. Börjar tidigt som vanligt imorn, men slutar runt 1 tror jag? Så jag ska göra historian, sedan jazz vid 7.

Förresten måste jag uttrycka nu när jag såg på Idas blogg den här JÄVLA glassen ben & jerrys haha. DON'T TAKE IT PERSONAL!

men

VAD ÄR GREJEN??? Jag accepterar att folk gillar den, men att folk ska gå runt malligt och köpa glass för sju miljarder spänn eller vad den kostar och vara malliga, det är ju bara modernt typ att äta den. Förresten hittade min kompis kompis en larv i glassen när hon åt den så ÄT DEN INTE :D :D allmänt mallig glass

citat jossan ''den här glassen, FAN vad den är tjötig och mallig. jag gillar ju den där schletna häägen dazs, men den tycker ju jag är goare!!'' slut citat

hej

PS. min frustration KAN bero på min otroliga trötthet DS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ica's egna glass 2liter för typ 10kr vrf inte köööpa de??? Det smakar säkert lika dant :)

2009-09-10 @ 08:57:20
URL: http://josss.blogg.se/
Postat av: idd

you are going down! :D hahah!

2009-09-11 @ 15:04:22
URL: http://idasstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0