Beyoncé vet hur man semestrar!

499836-118
Hon är för snygg den där Beyoncé men det är det inte jag ska snacka om nu. Jag blir så himla sugen på sommaren när jag ser dessa bilder! Smörja in sig med solkräm, ta på sig bikinin, ta med en handduk och bege sig ner till stranden. Dricka svalkande drinkar (vilket betyder apelsinjuice och cola för min del), sitta vid poolkanten och bara ha det gött. Tänk vad härligt! Det stod i Aftonbladet idag att det ska bli rekordvärme i sommar. Ah, härligt! Kommer jag inte ner till Badhuset eller ner till stranden så blir det att ligga hemma med en ipod i öronen och pressa i solstolen. Är ni några som längtar också? På dansen förut dansade vi ute och det var skinande sol och jättevarmt. Härligt, härligt. Sommaren ska komma nu! Och för ett år sedan, 14 april närmare bestämt, var faktiskt jag och Jossan nere vid vattnet och låg och solade en hel dag (vilken resulterade i att jag blev knallröd) och Jossan badade faktiskt. Cykla ner till stan i bara shorts, kika runt i solglasögon, ta en fika i värmen och bara ha det gött. Åh, det är livet! Sommaren is the shit, säger jag bara. I WANT SUMMER NOW!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0