Dagens kära outfit som ni kallar det!

499836-102
Så här tråkig ser jag ut idag :) Jag fick ju panik över att jag inte kan ta några speciellt bra outfits-bilder då jag inte har någon helkroppsspegel och min kamera och mobilkamera kan man inte ställa lodrätt, men så ställde jag mig på en stol framför spegeln i hallen och så här blev resultaten!

Ska ner och fika med Ida men är inte säker på om har batteri så att hon kan ringa? Jag kanske borde ringa? Jag får nog ringa .. *ringer* . Så där ja, ska ta helbussen så att jag hinner äta också. Ärtsoppa står det på menyn idag, det är la gött? :) Varför gillar inga ärtsoppa? Och man blir inte så pruttig som alla säger! Haha.

Nu ska jag äta och sedan sticka iväg, ha det bra babes!

jull




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0