Dagens lilla rutiga

499836-174499836-175
Så här ser jag ut idag! Fast dock med strumpbyxor, och min lilla jacka såklart. Jag har inte vart fullt så seriös med mina bilder heller, men det kan jag inte vara. I hate serious poses. Så vad ska man göra? Le? Ja, det brukar funka men jag är ju inte så pigg och så där idag, så det fick bli någon grimas här och där. Även ett dilemma det där med att ta kort i spegeln som är så populärt. Jag hatar ju att vara som alla andra så jag försöker ju hela tiden undvika detta, men det är inte så jädra lätt då det är enda möjligheten för mig att ta kort på mina outfits, om inte kära Ida vill göra det. Jag har verkligen ingen bra plats i hela mitt hus som jag kan ta på, och det känns löjligt att fråga pappa om han kan ta en liten bild på mig och mina kläder idag. Spegeln är den enda möjligheten, TYVÄRR, när jag är själv hemma. Men jag letar febrilt efter andra ställen :)
Solbrillsen åkte löjligtvis på när jag solade en stund ute. Jag har ju haft en hatkärlek till solisar. Älskat de på folk, men hatat att gå runt med de själv för det känns som att ''hej här kommer jag och ska se cool och avslappnad ut och försöker vara modern med senaste modellen''-attityden är på. Jag tycker det är snyggt med brills och jag tycker om dessa, men hur löjlig känner jag mig inte? Jaja, får väl tåla det i sommar då det är VIKTIGT för våra kära ögon att bära på ett par glas som gör att vi inte behöver kisa så mycket.

Det ska dock inte glömmas att jag släppte ner min lugg idag och plattade håret. Jag stormtrivs i min lugg. Jag känner mig till och med lite somrig när jag kikar under mitt lilla tak :)

Pluggandet då? Ja, det går väl sådär. Jag orkar bara inte. Ute kan jag inte plugga mer för där är det folk och barn som tjuter och tjatar och jag får liksom ingen ro. Det bästa för mig är att sätta mig i sängen i rummet med boken, lite choklad och några apelsiner och läsa i min tystnad. Lonely, but strong :) Eller vad är det dom säger? Well, det funkar för mig. Sagt ska bli gjort!

Vi ses tonight, babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0