Dagens Måndagsoutfit!

499836-120

Så här ser jag då ut idag!
Glömde ju att fota min så fina fläta i ''luggen''. Jag tycker ju att det är så fint med flätor. Vackert och lite gammaldags. Anyway, detta kommer grejerna från idag:
Jeans, JC, 99 kr
Kofta, Vero Moda, vet ej pris men 50% på den var det!:)
Armband, mitt och Idas armband, JC, 39 kr
JULL-armband, köpte det för längesedan på Bokia.

Åh, ikväll är det 100 höjdare med F&F:orna. Väldigt efterlängtat. Mina favvopojkar det <3 Puss och kärlek på dom.
Också ska jag iväg till Ida och hämta ett foto-program som heter LivePix! Det har hon så fint och snällt bränt åt mig så nu kommer det bli mycket snyggare kollage här in tha blog! Gör man kollagen på Paint blir det ju så suddigt, vet ni.

Nu är det Michael Jackson - Dangerous som rullar här i mina högtalare. Jag som har så tråkigt kan väl slumpa lite låtar och berätta om dom, ja, det kan jag göra :)
1. Michael Jackson - Dangerous
Grymt go låt. Härligt beat som man bara vill dansa till. Jag älskar Michaels musik.
2. Laleh - Coming up, here's my order delivered
Laleh, min kära blomma, hon är ju den bästa. Denna låten har hon inte släppt på någon platta, utan den hittade jag bara här på nätet och den är ju så bra och stark och jag känner verkligen med henne när hon sjunger. Det är lite ''vi som bestämmer''-känsla över den tycker jag nog :)
3. Chamillionaire - Hip Hop Police
Den här hörde jag först av en i min klass och jag blir skrattig av den för refrängen är så go. Den är lite härligt ''50 cent''-ig.
4. Laleh - Step on you
När jag hör den här så tänker jag bara på hennes andra skiva. Väldigt bra låt som är lite annorlunda för att vara Laleh.
5. Bo Kaspers Orkester - Vi kommer aldrig att dö
Åh, jazz-Bo Kaspers. Härliga grabbar det. Älskar deras texter ihop med melodierna. Den här är också lite stark och ''vi som bestämmer''-aktig. Vi kommer aldrig att dö, vi kommer alltid att leva.
6. Destinys Child - Loose my breath
Jag gillar vissa låtar med DC men den här lyssnar jag aldrig på. Jag tröttnade nog på den när vi hade den i dansen, så hör jag den här så tänker jag bara på dansen :)
7. Amanda Jenssen - No one
Amanda är ju grym på sitt sätt, och den här gjorde hon bra, men partiet i slutet av inget vidare. Falskt var det där.
8. Rihanna - Please don't stop the music
Fasiken att det ska komma musik här då som jag aldrig lyssnar på! Okej, detta är go dansmusik men den är såååå tjatig.
9. Bo Kaspers Orkester - Det smartaste jag gjort
Sommar. På altanen. Bo's röst. Mm, jag bara njuter när jag hör detta.
10. Jamaram - Over the ocean
Jamaram är ett tyskt reggae-band och de är så himla, himla bra! Den här låten är lite skön, men jag brukar inte lyssna på just den utav Jamaram.
11. Whitney Houston - My love is your love
Den här är så O-Whitney Houston-ig. Hon brukar ju inte göra så här softa låtar, men jag älskar den.
12. James Brown - Say it loud
''Say it loud, i'm black and proud''. Yeah, that's right. James låtar är svängiga med bra texter! Dom flesta i alla fall. 
13. Robyn - Eclipse
Den här är väl inte så känd men den är udda och söt. Lugn och en typisk låt man lyssnar på när man ska ligga och sluta ögonen i mörkret på golvet på Friskis & Svettis. Avslappning heter det! :)
14. Laleh - Invisible
Åh, man känner sig så bra när man hör denna! Den är verkligen en ''stärkar-självförtroendet''-låt. Åh, vad jag gillar den. ''DON'T LET YOU FALL!''. Starkt, starkt och jag blir så glad.
15. Corbin Bleu - Push it to the limit
Åh, vad denna är töntig och geeky. Fruktansvärt mesig röst men jag och min kusin gjorde en dans till denna låt i somras och vi sjöng den här hela sommaren så jag var tvungen att ladda ner den :)
16. Michael Jackson & Paul McCartney - The girl is mine
Denna har jag tröttnat på lite faktiskt, men den är fantastiskt bra och dessa två genier sjunger väldigt bra ihop.
17. Laleh - Call on me
Ännu en Laleh :) Den här är så soft och go och jag tänker bara på kärlek.
18. Diana Ross - I'm coming out
Jag tänker på Maid in Manhattan när jag hör denna. Den var med i där, och visst är den bra :)
19. Maia Hirasawa - My new friend
Den här är så akustisk och mysig och jag gillar den verkligen. Verkligen, verkligen. Maia är så duktig.
20. Timbuktu - Alla vill till himmelen
Varför skulle just denna med T komma? Den här är lite tjatig så den lyssnar jag sällan på men visst är den bra och jag älskar texten.

Sådär, ja! Där är 20 låtar i min ''Julias Musik''-mapp :) Nu ska jag surfa vidare här!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0