DAGENS TRÅKIGA OUTFIT!

499836-76

Dagens Outfit:
Klänning (den är längre i verkligheten,  ser väldigt kort ut här på bilden), H&M, present
Strumpbyxor, Ullared, 39 kr
Örhängen, från Thailand
Sjal, Kappahl, 25 kr


Gud, det känns ju som att jag har samma kläder varje dag! Kanske borde sluta med Dagens Outfit? Eller i alla fall sluta skriva vart kläderna kommer ifrån? Aja, får se!
Snart kommer pappa hem så då ska han skjutsa mig till Amandsen! Blir nog en sväng på stan och EH-fika. MYYYYYYYYYYS! Jag börjar ju bli den där chica city-tjejen som blir beroende av lattar och liknande. Hm, inte vad jag hade trott!

Dessutom så gjorde jag en utåtbakad fläta igår, som åkte ur när jag sov i natt lite! Vad tycks? Jag hade utåtbakad fläta ganska mycket ett tag, men nu har jag det aldrig längre. Kanske ska börja med det igen ,det är ju vackert med flätor tycker jag :) Nej, jag vet! Fiskbensfläta, det är riktigt snyggt! I like fish-bone-plait! Haha, jajajaja!

Nu ska jag ta och slänga i mig en macka eller nåt innan.
Puss & kyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0