Dagens vecka i bild!

499836-193
God morgon!
Sitter och sjunger högt till donnor som Amy W och Duffy. Åh, vad dom är bra.
Här ser ni torsdagens outfit som jag hade på mig på Eric Gadd-konserten! Han var så jäkla bra. Han slutade liksom aldrig spela, funket höll i hela tiden och man stod bara och gungade med hela tiden. Han spelade låtar som My Personality, Excuse me, halleluja, Kom & ta, Tvåhundratusen, Plus minus m.m. Så himla bra. Ni ser bilder från konserten nedan.
Torsdagens Outfit:
Klänning, H&M
Strumpbyxor, mammas
Skor, Skopunkten
Väska, Glitter
Jacka, Gina Tricot



Det mest lyckliga ögonblicket på dagen förutom konserten var ju att jag hittade guldklimpar inne i musikaffären Rockhouse. Jag och pappa skulle precis gå ut också fick jag syn på den; Amy Winehouse självbiografi Amy, Amy, Amy. Jag hade ingen aning om att det fanns en bok om henne! Jag köpte den med en gång, 275 kr, och sedan gick vi ut men då gick vi ju förbi boken igen som låg där och fick syn på t-shirtar med henne också! Köpte en svart där det står på framsidan ''I don't wanna go to rehab'' och på baksidan ''Amy Winehouse''. Så cool. Den hade jag genast på mig igår, resultaten ser ni nedan :)
499836-200

Igår kväll var jag ju hos Amanda för hon och Emelies födelsedagsfest! Det var jättekul. Vi åt tacos, glass, choklad, hade tipspromenad, olika tävlingar (äta godis fortast, sikta vatten i en ring, ha så mycket mashmallows i munnen som möjligt, gå limbo m.m.) och karaoke. Sedan ringde vi ju lite olika folk och pratade, med det hederliga ''#31#'' så ingen kan se vilket nummer det är som ringer. Haha, det var lite kul.

2 av tävlingarna!

Idag ska jag på länge inte göra någonting! Ja, förutom dansen då klockan 3. Det är sista gången nu, sedan börjar vi ju i höst igen. Vi ska köpa fika och lite så :) Sedan ikväll är jag väl bara hemma om inte annat. Det stod dock i mitt horoskop att jag blir rastlös om det inte händer något. Maybe so, maybe so=) Jag får se!
Nu ska jag upp och duscha så kommer jag ner och bloggar snart.
love
jull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0